
El número 2 per ERPV per València a les eleccions generals d’aquest 20N, Ximo Graña, ha celebrat en l’assemblea comarcal republicana d’ahir que “a pesar d’Espanya, i la seua tossuderia pel corredor central, el sentit comú s'ha imposat amb la priorització de la UE pel corredor mediterrani”.
Graña ha recordat que Esquerra ha defensat aquesta opció d’infraestructures internacionals des de l'any 99, amb als programes a eleccions espanyoles de 2000 i 2004, així com al de les eleccions europees del 2009 quan fou candidat pel País Valencià.“Per fi bones notícies no sols al País Valencià i Catalunya, sinó també a Múrcia i a Andalusia Oriental, ja que pot suposar l'inici d'un nou model productiu que ens convertisca en pol logístic del sud d'Europa”, declarava el republicà.
Per la seua banda, la secretària comarcal de la Dona, Anna Martínez, també present a les llistes per València, es refermava en el treball d’Esquerra a favor del corredor del Mediterrani “amb iniciatives parlamentàries com la d’Agustí Cerdà al maig de 2004 i amb reunions de l’actual president d’Esquerra, Oriol Junqueras amb els comissaris europeus”.





