Edició: 1122, dimarts 07 febrer 2012 a les 13:14h hi han 8816 notícies publicades
Bàner
Portada | Societat | MúsicaEnValencià | RAPSODES, hip-hop des del Camp de Túria

RAPSODES, hip-hop des del Camp de Túria

Correu electrònic Imprimeix PDF

Rapsodes és una jove formació, que ara per a ara, representa la proposta més seriosa del hip-hop interpretat en valencià. Rapsodes començaren a enllaçar ritmes i rimes a la comarca del Camp de Túria a finals de l’any 2005. En només tres anys han aconseguit un repertori de qualitat per al directe, i un magnífic primer treball discogràfic “Contes per Versos”, produït per Marc Martínez (Malsum, Affkt, B300), i editat per Més de Mil Records.
La formació de Rapsodes està integrada per Andreu Laguarda aka Menjatallarins (Sintes, Samples, i Veus), Ivàn Almero aka Kapoll (Veus), Mireia Vives (Veus) i David de Matias aka Dr. Nitrofoska (DJ).

 

Els temes de Rapsodes combinen ritmes electrònics d’avantguarda amb altres més jazzie o folk i on lletres divertides, humanes i íntimes, es mesclen amb textos més reivindicatius i de realitat social. La mescla de tot açò és el que els Rapsodes anomenen: Electro Hip-Hop Orgànic.

La presentació oficial de Rapsodes es va produir el passat 24 de març del 2007 al "Tots per l’aire Festival", havent fet anteriorment xicotetes aparicions en directe a alguns concerts de Bakanal (amb qui comparteixen membres). Des de la presentació del grup fins ara han passat pels escenaris d’innumerables pobles del País Valencià, i d'altres a Catalunya, Madrid i França.

Rapsodes han sigut teloners de grans grups del hip-hop estatal com SFDK. Cal dir, però, que no es limiten només al circuit hip-hop, com ho demostra el fet d’haver compartit escenari amb gent com S.A, Pirat’s Sound Sistema, Obrint Pas, Banda Bassotti, La Kinky Beat, Feliu Ventura, Òscar Britz, La Gossa Sorda, NY Ska Jazz

Image

Membres: (d'esquerra a dreta:) Mireia, Andreu aka Menjatallarins, David aka Nitrofoska, i Ivàn aka Kpoll.
Gènere: Hip-Hop
Població d'origen: Camp de Túria
Segell discogràfic: Més de Mil - http://www.mesdemil.com


Pàgina web: http://www.rapsodes.com
http://www.myspace.com/rapsodes
http://rapsodes.wordpress.com
http://www.youtube.com/rapsodes

Agent de contractació: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la - 695483797 (Andreu)
Contacta amb els Mitjans: Aquesta adreça electrònica s'està protegint contra robots de correu brossa. Necessiteu que el JavaScript estigui habilitat per a mostrar-la - 695483797 (Andreu

Image

Articulos relacionados:
2011-06-30
El grupo 'Villanos' del Camp de Morvedre participarà el próximo 16 de julio en las semifinales del Arenal’s Road
El grupo morvedino VILLANOS (http://www.myspace.com/villanosmorvedre) g
2010-12-07
Infussió fussiona la poesia de Manel Alonso amb la música
Juanen Carreres membre del grup musical Infussió ha escrit una cançó la
2010-09-10
El ayuntamiento de Sagunto apoya a las sociedades musicales contra los recortes del Consell
El ayuntamiento de Sagunto ha acordado manifestar su apoyo a las moviliza
2010-07-21
Toni Canet posa imatges a la música valenciana de Miquel Gil i Pep Gimeno 'Botifarra'
El director de cinema Toni Canet, autor de la colpidora “Las alas de la v
 
Bàner

// campdemorvedre.com

// una ilustración, un cuento

  • El armario

    armarioLa bola de luz rebotó por la habitación hasta alcanzar un viejo armario. - ¡Auch! – se quejó el armario -. ¡Eso ha dolido! Deberías tener más cuidado con lo que haces. Un monento, ¿-¿por qué me ha dolido? ¿Por qué puedo hablar? - ¿Te puedes mover? – le preguntó el mago. - No – ...[Seguir leyendo...]